شتابدهنده هاردتک

۳ دلیل رایج شکست برنامه های CX (تجربه مشتری)

بیشتر برنامه های CX  یا تجربه مشتری استراتژیک محسوب می‌‌شوند، اما به‌سرعت از اهداف کسب و کار دور می‌‌شوند و صرفاً ماهیت ردیابی معیارهای تجربه مشتری را به خود می‌‌گیرند. زمان به‌آرامی می‌‌گذرد، داده‌‌ها روی هم...

۴ روش برای رسیدن از تجربه کاربری به تجربه مشتری

گذار از تجربه کاربری به تجربه مشتری ساخت یک محصول بسیار جذاب با کاربری آسان یک مسئله است. اما خلق یک تجربه عالی که در طول زمان به‌طور پیوسته بهتر می‌شود، لذت‌بخش می‌ماند و حیطه عمل آن گسترد‌ه‌تر می‌شود، مسئله...

حیاتی‌ترین کاری که برای بهبود نقشه سفر مشتری باید انجام دهید!!

توجه به نقشه سفر مشتری امری حیاتی است که موفقیت در طراحی آن می‌تواند به موفقیت استارتاپ و کسب و کار شما منجر شود. توجه به چند نکته حیاتی در خصوص طراحی نقشه سفر مشتری می‌تواند موفقیت آن را تضمین کنید. در این...

۶ مهارت ضروری یک رهبر استراتژیک

در این مقاله 6 مهارت ضروری یک رهبر استراتژیک با مثال تشریح می‌شوند. در پایان نیز آزمون خودسنجی شایستگی رهبر استراتژیک ارائه شده است.

رقابت در سفر مشتری

حرکت از فروش محصولات به سمت مدیریت دائمی سفر مشتری به تسلط بر چهار توانایی نیاز دارد که همه شرکت‌‌‌‌ها بر سر آن رقابت می کنند. در این مقاله به اهمیت سفر مشتری و نقش مشتریان در سفر و این چهار توانایی...

جدیدترین مقالات

3 دلیل رایج شکست برنامه‌‌های CX (تجربه مشتری)

۳ دلیل رایج شکست برنامه های CX (تجربه مشتری)

بیشتر برنامه های CX  یا تجربه مشتری استراتژیک محسوب می‌‌شوند، اما به‌سرعت از اهداف کسب و کار دور می‌‌شوند و صرفاً ماهیت ردیابی معیارهای تجربه مشتری را به خود می‌‌گیرند. زمان به‌آرامی می‌‌گذرد، داده‌‌ها روی هم انباشته...

حیاتی‌ترین کاری که برای بهبود نقشه سفر مشتری باید انجام دهید!!

توجه به نقشه سفر مشتری امری حیاتی است که موفقیت در طراحی آن می‌تواند به موفقیت استارتاپ و کسب و کار شما منجر شود. توجه به چند نکته حیاتی در خصوص طراحی نقشه سفر مشتری می‌تواند موفقیت آن را تضمین کنید. در این مقاله سعی...

رقابت در سفر مشتری

حرکت از فروش محصولات به سمت مدیریت دائمی سفر مشتری به تسلط بر چهار توانایی نیاز دارد که همه شرکت‌‌‌‌ها بر سر آن رقابت می کنند. در این مقاله به اهمیت سفر مشتری و نقش مشتریان در سفر و این چهار توانایی می‌‎پردازیم.

مقالات برگزیده

تحلیل و محاسبه ارزش طول عمر مشتری CLV

تحلیل و محاسبه ارزش طول عمر مشتری – بخش اول

ارزش طول عمر مشتری (CLV) معیاری است که به مدیران اجازه می‌دهد ارزش کلی پایگاه مشتریان خود را درک کرده و میزان موفقیت راهبردهای مدیریتی‌شان ارزیابی کنند. ما در چهار بخش نحوه محاسبه و نکات مهم در خصوص آن را تشریح می‌کنیم.

چرا استارتاپ ناب همه چیز را تغییر می دهد

چگونه استارتاپ ناب همه چیز را تغییر می‌دهد؟

در این مقاله مرور کوتاهی بر تکنیک‌های استارتاپ ناب و چگونگی تکامل آن‌ها از زبان آقای استیو بلنک خواهیم داشت. همچنین، شرح می‌دهیم که ترکیب آن‌ها با دیگر روند‌های کسب و کار می‌تواند اقتصاد کارآفرینانه نوینی ایجاد کند.

برآورد کمی یک استارتاپ سخت افزرای مقیاس پذیر تیم و نمونه اولیه

استارتاپ سخت افزاری و برآورد کمّی آن، بخش اول: تیم و نمونه اولیه

این مجموعه چهار قسمتی در خصوص برآوردهای کمّی یک استارتاپ سخت‌افزاری مقیاس‌پذیر می‌باشد که در چهار بخش: اول (تیم و نمونه اولیه)، دوم (تامین مالی و تولید)، سوم (لجستیک و بازاریابی) و چهارم (خرده فروشی و خروج) ارائه می‌شود.

شتابدهنده

نقش شتابدهنده ها در اکوسیستم استارتاپی

شتابدهنده ها در اکوسیستم استارتاپی رونق استارتاپ ها و سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر در سال‌های اخیر که تبلیغات گسترده‌ای پیرامونش شده با ظهور بازیگران جدیدی در اکوسیستم‌های استارتاپی همزمان شده است. یکی از این بازیگران یعنی...

تمامی مقالات