شتابدهنده هاردتک

ویدیو: تفکر طراحی چیست؟

تفکر طراحی چیست تفکر طراحی (Design Thinking) نماینده راهبردها و استراتژی‌های خلاقانه‌ای است که طراحان در فرایند طراحی از آن استفاده می‌کنند. همچنین به عنوان یک رویکرد برای حل مسائل خارج از حیطه طراحی حرفه‌ای...

نقش شتابدهنده ها در اکوسیستم استارتاپی

شتابدهنده ها در اکوسیستم استارتاپی رونق استارتاپ ها و سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر در سال‌های اخیر که تبلیغات گسترده‌ای پیرامونش شده با ظهور بازیگران جدیدی در اکوسیستم های استارتاپی همزمان شده است. یکی از این...

اینترنت اشیا چیست – ارزش بالقوه IoT در ۹ کاربرد

توانایی اتصال دنیای فیزیکی به اینترنت و سایر شبکه های داده، پیامدهای ژرفی برای جامعه و اقتصاد دارد. اینترنت اشیا (IoT) امکان نظارت و مدیریت عملیات را هزاران کیلومتر دورتر فراهم می‌کند. مانند ردیابی کالاها...

۹ دلیل مهم و پرتکرار شکست استارتاپ های سخت افزاری

استارتاپ سخت افزاری سخت افزار سخت است، این سخن کلیشه ای درست است. با درک دلایل اصلی که باعث شکست استارتاپ های سخت افزاری محصولات مصرفی می شود، می‌توان محصولاتی تولید کرد که باعث ایجاد تمایز و ارزش دو برابری...

مدل کسب و کار تحول آفرین

چگونه می‌توان گفت که مدل کسب و کار تحول آفرین دارید؟ معمولاً تحول یک صنعت را به پذیرش یک فناوری و تکنولوژی جدید مرتبط می‌دانیم. اگرچه تکنولوژی های جدید، اغلب عوامل اصلی هستند، اما هرگز به تنهایی یک صنعت را...

جدیدترین مقالات

تفکر طراحی چیست

ویدیو: تفکر طراحی چیست؟

تفکر طراحی چیست تفکر طراحی (Design Thinking) نماینده راهبردها و استراتژی‌های خلاقانه‌ای است که طراحان در فرایند طراحی از آن استفاده می‌کنند. همچنین به عنوان یک رویکرد برای حل مسائل خارج از حیطه طراحی حرفه‌ای مانند کسب و...

اینترنت اشیا چیست – ارزش بالقوه IoT در ۹ کاربرد

توانایی اتصال دنیای فیزیکی به اینترنت و سایر شبکه های داده، پیامدهای ژرفی برای جامعه و اقتصاد دارد. اینترنت اشیا (IoT) امکان نظارت و مدیریت عملیات را هزاران کیلومتر دورتر فراهم می‌کند. مانند ردیابی کالاها هنگام عبور از...

مدل کسب و کار تحول آفرین

چگونه می‌توان گفت که مدل کسب و کار تحول آفرین دارید؟ معمولاً تحول یک صنعت را به پذیرش یک فناوری و تکنولوژی جدید مرتبط می‌دانیم. اگرچه تکنولوژی های جدید، اغلب عوامل اصلی هستند، اما هرگز به تنهایی یک صنعت را تغییر...

مقالات برگزیده

تحلیل و محاسبه ارزش طول عمر مشتری CLV

تحلیل و محاسبه ارزش طول عمر مشتری – بخش اول

ارزش طول عمر مشتری (CLV) معیاری است که به مدیران اجازه می‌دهد ارزش کلی پایگاه مشتریان خود را درک کرده و میزان موفقیت راهبردهای مدیریتی‌شان ارزیابی کنند. ما در چهار بخش نحوه محاسبه و نکات مهم در خصوص آن را تشریح می‌کنیم.

چرا استارتاپ ناب همه چیز را تغییر می دهد

چگونه استارتاپ ناب همه چیز را تغییر می‌دهد؟

در این مقاله مرور کوتاهی بر تکنیک‌های استارتاپ ناب و چگونگی تکامل آن‌ها از زبان آقای استیو بلنک خواهیم داشت. همچنین، شرح می‌دهیم که ترکیب آن‌ها با دیگر روند‌های کسب و کار می‌تواند اقتصاد کارآفرینانه نوینی ایجاد کند.

برآورد کمی یک استارتاپ سخت افزرای مقیاس پذیر تیم و نمونه اولیه

استارتاپ سخت افزاری و برآورد کمّی آن، بخش اول: تیم و نمونه اولیه

این مجموعه چهار قسمتی در خصوص برآوردهای کمّی یک استارتاپ سخت‌افزاری مقیاس‌پذیر می‌باشد که در چهار بخش: اول (تیم و نمونه اولیه)، دوم (تامین مالی و تولید)، سوم (لجستیک و بازاریابی) و چهارم (خرده فروشی و خروج) ارائه می‌شود.

شتابدهنده

نقش شتابدهنده ها در اکوسیستم استارتاپی

شتابدهنده ها در اکوسیستم استارتاپی رونق استارتاپ ها و سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر در سال‌های اخیر که تبلیغات گسترده‌ای پیرامونش شده با ظهور بازیگران جدیدی در اکوسیستم های استارتاپی همزمان شده است. یکی از این بازیگران یعنی...

تمامی مقالات