شتابدهنده هاردتک

چطور بوم ناب یا Lean Canvas را به ترتیب درست پر کنیم؟

این مطلب ترجمه شده‌ی مقاله‌ی What is the Right Fill Order for a Lean Canvas? از سایت Medium نوشته‌ی Ash Mauyra است.   یکی از سوال‌هایی که زیاد پرسیده می‌شود این است که چرا بوم ناب منطقی تشکیل نیافته است؟...

کتاب‌خوانه

رویداد کتاب‌خوانه، رویدادی رایگان برای استفاده از پتانسیل آموزشی افراد است. در این رویداد هر هفته ما حداقل یک ساعت در خدمت کسانی هستیم که این فرم را پر کرده‌اند. هر هفته این جلسات ضبط می‌شوند که در آدرس آپارات...

۲۵۰ استارتاپ برتر فینتک در سال ۲۰۱۸

لیست ۲۵۰ استارتاپ برتر فینتک در سال ۲۰۱۸ صنعت خدمات مالی (Financial Services) در حال تغییر توسط استارتاپ ها است. لیست ۲۵۰ استارتاپ برتر فینتک از بازارهای سرمایه تا بیمه، و از بانکداری دیجیتال تا مدیریت ثروت،...

کاربرد هوش مصنوعی – از جامعه متخصصین تا زندگی روزمره

هوش مصنوعی چیست؟ هوش مصنوعی (Artificial intelligence) یا به اختصار AI اینگونه تعریف می‌شود: تئوری ها و توسعه سیستم های کامپیوتری که قادر به انجام وظایفی باشند که به طور معمول نیاز به هوش انسانی دارد، مانند...

۱۴ روند شکل دهنده فناوری در سال ۲۰۱۹

14 روند شکل دهنده فناوری در سال 2019 به گزارش CB Insights ارائه می‌شود.

تمامی مقالات

9 دلیل مهم و پرتکرار شکست استارتاپ های سخت افزاری

۹ دلیل مهم و پرتکرار شکست استارتاپ های سخت افزاری

استارتاپ سخت افزاری سخت افزار سخت است، این سخن کلیشه ای درست است. با درک دلایل اصلی که باعث شکست استارتاپ های سخت افزاری محصولات مصرفی می شود، می‌توان محصولاتی تولید کرد که باعث ایجاد تمایز و ارزش دو برابری شوند و...

ویژگی های کلیدی مدل کسب و کار تحول آفرین

مدل کسب و کار تحول آفرین

چگونه می‌توان گفت که مدل کسب و کار تحول آفرین دارید؟ معمولاً تحول یک صنعت را به پذیرش یک فناوری و تکنولوژی جدید مرتبط می‌دانیم. اگرچه تکنولوژی های جدید، اغلب عوامل اصلی هستند، اما هرگز به تنهایی یک صنعت را تغییر...

3 دلیل رایج شکست برنامه‌‌های CX (تجربه مشتری)

۳ دلیل رایج شکست برنامه های CX (تجربه مشتری)

بیشتر برنامه های CX  یا تجربه مشتری استراتژیک محسوب می‌‌شوند، اما به‌سرعت از اهداف کسب و کار دور می‌‌شوند و صرفاً ماهیت ردیابی معیارهای تجربه مشتری را به خود می‌‌گیرند. زمان به‌آرامی می‌‌گذرد، داده‌‌ها روی هم انباشته...

رسیدن از تجربه کاربری به تجربه مشتری

۴ روش برای رسیدن از تجربه کاربری به تجربه مشتری

گذار از تجربه کاربری به تجربه مشتری ساخت یک محصول بسیار جذاب با کاربری آسان یک مسئله است. اما خلق یک تجربه عالی که در طول زمان به‌طور پیوسته بهتر می‌شود، لذت‌بخش می‌ماند و حیطه عمل آن گسترد‌ه‌تر می‌شود، مسئله دیگری است...

حیاتی‌ترین کارهایی که برای بهبود نقشه سفر مشتری

حیاتی‌ترین کاری که برای بهبود نقشه سفر مشتری باید انجام دهید!!

توجه به نقشه سفر مشتری امری حیاتی است که موفقیت در طراحی آن می‌تواند به موفقیت استارتاپ و کسب و کار شما منجر شود. توجه به چند نکته حیاتی در خصوص طراحی نقشه سفر مشتری می‌تواند موفقیت آن را تضمین کنید. در این مقاله سعی...